Wednesday 31 October 2012

zmiana w naszym DT

Dziś jest ostatni dzień października i dziś chciałabym ogłosić zmianę w naszym DT. Otóż z żalem informuję, że odchodzi od nas Guriana, która swoimi wspaniałymi pracami inspirowała od początku istnienia bloga. Guriana potrzebuje więcej czasu dla siebie i w naszych zaganianych czasach jest to bardzo częsta przyczyna ograniczania ilości naszych aktywności. Każdy chce mieć czas dla siebie i swoich bliskich, tak więc choć decyzję Guriany przyjęłam z żalem, to równocześnie z całkowitym zrozumieniem. Dziękuję Guriano za wspaniałe inspiracje, za wszystkie projekty i poprowadzone przez Ciebie wyzwania. Mam nadzieję, że nadal będziesz tworzyć i że będziemy czasem Cię tu widywać :)

Kilka dni temu ogłosiłam w związku z odejściem Guriany nabór do DT scrapki-wyzwaniowo. Otrzymałam wiele wspaniałych zgłoszeń i bardzo żałuję, że nie mogłam zaproponować dołączenia do DT kilku osobom. Musiałam wybrać tę jedną. I tą jedną została BELLADONNA.

Witamy Belladonno w gronie projektantek scrapki-wyzwaniowo!! :)



Kreatywna część mojej osobowości ujawniała się bardziej lub mniej w najróżniejszych formach odkąd pamiętam. Od dłuższego czasu zajmowałam się biżuterią kiedy odkryłam scrapbooking, mix media i altered art. I już przepadłam na dobre. Uwielbiam to co jest nieoczywiste, wyszukane wśród staroci, wielowarstwowe, to co niesie za sobą jakoś historię. Bo lubię opowiadać w mojej twórczości. Jestem też craftowym smakoszem. Uwielbiam zasiąść do suto zastawionego scrapowego stołu. Na przystawkę coś podrzeć i przybrudzić tuszem. W ramach pierwszego dania ciąć i kleić, budować faktury i montować. Drugie danie to warstwowanie koloru, stemplowanie i nadawanie smaczków. A na deser ostatnie chlapnięcia farbą, kreślenie obwódek i psikanie mgiełką. A widząc nazajutrz klej i nożyczki znów zgłodnieć :)

Wkrótce Belladonna będzie publikować swoje pierwsze prace na naszym blogu. Zapraszamy do brania udziału w naszym wyzwaniu :)

Tusia i DT scrapki-wyzwaniowo

5 comments:

  1. Wspaniały wybór! Gratuluję! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  2. Bella jak dobrze, że będziesz z nami :)))

    ReplyDelete
  3. i Tusi i Belladonnie gratuluję wyboru!!!:)))*

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ja tez się bardzo cieszę :) Dziękuję moje drogie!

    ReplyDelete