Wednesday 10 August 2011

Wyzwanie #7 - Zawieszka


miło mi kolejny raz osobiście zaprosić WAS do kolejnego wyzwania...
dzisiaj ZAWIESZKA...czyli coś co będzie wisiało...
jedynym ograniczeniem jest użycie koronki i zamiennie drutu lub sznurka...
chyba przyzwyczaiłyście się, że piszę niewiele...
bo co tu pisać, kiedy takie piękne prace czekają na oglądanie:

Magda(i)leny zawieszka na drzwi:



Destination KOLOROWEGO ptaka:




zawieszka Madziozy, które już zatęskniła za świętami:




i moja...z tęsknoty za dawno nie używanymi koronkami:


więcej szczegółów na blogach projektantek:)

Termin nadsyłania prac upływa 18 sierpnia o godz. 23.59
Ogłoszenie wyników na blogu 23 sierpnia

W drodze głosowania DT bloga wybierze jedną, najlepszą pracę, która otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu. Ponadto spośród wszystkich zgłoszonych prac zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma bon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl



Przypominam, że wszystkie zasady wyzwań opisane są w zakładce : Regulamin wyzwań

Serdecznie zapraszam:))


Prosimy o wklejanie linku bezpośrednio do posta z pracą.




10 comments:

  1. Zgłaszamy się z trzepoczącymi sercami :) Pierwszy raz jako pierwsze :)

    ReplyDelete
  2. zawsze mnie interesuje jak wygląda druga strona takiej zawieszki. jest biała, czy taka sama jak strona główna?? możecie pokazać ??

    ReplyDelete
  3. a ja właśnie zrobiłam taką dwustronną; poza tym to moje pierwsze wyzwanie tutaj

    ReplyDelete
  4. Podrasowałyśmy naszą zawieszkę, tak aby spełniała wszystkie warunki :)

    ReplyDelete
  5. Madziarko - tylko i wyłącznie od Ciebie zależy czy zrobisz zawieszkę dwustronną. Moja, na przykład, jest tylko z frontu ozdobiona, ponieważ wisi na drzwiach :)

    ReplyDelete
  6. Szkoda, że już nie zdążę :( Zawieszka Guriany wymiata!

    ReplyDelete
  7. zgłosiłam pracę ale moja "koronka" jest nastemplowana... jeżeli się nie kwalifikuje proszę o usunięcie :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Nie zdążyłam :( ale mimo to spróbuję...
    http://muszelia.blogspot.com/2011/08/nie-zdazyam.html

    ReplyDelete