Thursday 15 September 2011

Ósma edycja zabawy w liftowanie

Dotarłyśmy do końca w naszej zabawie w liftowanie - edycja wrześniowa jest ostatnim naszym liftem zespołowym. W tym miesiącu liftujemy kartkę-tag Enczy. Oto pierwowzór:


Lifty naszego zespołu wyglądają następująco:

Anai


Betik





Finnabair



Mirabeel




Tusia



Zielonooka



Na wasze prace czekamy do końca września. Do wygrania jest jak zawsze - kupon do sklepu scrapki.pl


Zapraszamy do wklejania linków do swoich prac przez inlinkz poniżej.

10 comments:

  1. Pierwowzór jest powalający! A prace zespołu rewelacyjne. Świetny temat do zabawy

    ReplyDelete
  2. Piękny tag i fantastyczna kolorystyka, może coś z tego będzie :)

    ReplyDelete
  3. piękne te wasze tagi...każdy inny i każdy świetny. I znowu wyszłam na freaka... no cóż...

    ReplyDelete
  4. finnabair - ale takie freaki są w cenie! :)))

    wszystkie prace świetne, oryginał doskonały!

    ReplyDelete
  5. cudne tagi, prześliczne, zachęcają do zabawy ;-)

    ReplyDelete
  6. Ciężko będzie... ale skoro to już ostatnia edycja to może coś uda mi się stworzyć. A swoją drogą szkoda, ze to już koniec bo zabawa dawała możliwość zmierzenia się ze wspaniałymi pracami.

    ReplyDelete
  7. Wszystkie prace są takie piękne, że aż pojękuję sobie cichutko z zachwytu...

    ReplyDelete
  8. I love your blog and the talent showing also!!! Everything is so BEAUTIFUL, hugs,
    Tami

    ReplyDelete
  9. Piękne wszystkie prace, trochę nieśmiało dodałam swoją! wzięło mnie na róż, jak dostałam papierki z kociakami i pudlami:)

    ReplyDelete
  10. Mam nadzieję, że nikogo nie urażę moją próbą zliftowania tej cudnej pracy :)

    ReplyDelete