Sunday 18 September 2011

PODSUMOWANIE WYZWANIA#9 - TRYPTYK

Nadszedł w końcu czas na opublikowanie informacji dotyczącej zwycięzców. Dziękuję wszystkim za udział w wyzwaniu, wykazałyście się ogromną pomysłowością ! Trudno było wybrać tą jedną, jedyną pracę ale po długich debatach w końcu się udało. Ten oto bannerek...


... otrzymuje ta oto przeurocza praca...


... którego autorką jest Anuszka !!!

Ale to oczywiście jeszcze nie koniec zabawy, gdyż na jednego szczęśliwca czeka jeszcze kupon na zakupy w sklepie scrapki.pl. Tym razem los uśmiechnął się do... Domity :) Gratuluję kochane !!!

ankan


9 comments:

  1. gratulacje, w pełni zasłużone wyróżnienie!

    ReplyDelete
  2. Gratuluję dziewczynom!
    Anuszka tryptyk jest boski!

    ReplyDelete
  3. Przepiękny tryptyk Anuszki !!!
    A ja nie mogę uwierzyć, że los się do mnie uśmiechnął - niezmiernie się cieszę!!!! :))))))))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. Nie mogło być inaczej, bo praca bosssska!

    ReplyDelete
  5. o jaaaaaa!! dziękuję!! hahaha! kurcze, aż nie chce mi się wierzyć! patrzę na inne prace i są takie fantastyczne, aż aż szok! a tu ja - taka mała Anuszka. :P dziękuję bardzo dziewczyny!! aż mi trochę głupio. :P Domita - gratulacje!

    ReplyDelete
  6. Przecudowna praca Anuszko!!!! Zapiera dech! Gratuluję wygranej Tobie i zdobywczyni bonu :)

    ReplyDelete