Tuesday, 20 September 2011

Wyzwanie #11 - brelok

Witajcie!

dzisiaj mam przyjemność zaproponować Wam dość nietypowe wyzwanie ;)
Chciałabym, abyście stworzyły brelok (np. do kluczy, spodni, torebki itp.), w oparciu o kilka wytycznych.
Należy użyć:
- papieru (można go jakoś zabezpieczyć, np. nakleić na element akrylowy, plastikowy)
- minimum dwóch guzików
- tasiemki i/lub koronki i/lub sznurka

Mam nadzieję, że to wyzwanie będzie dla Was impulsem do wykreowania designerskich breloczków, które będą stanowić nietuzinkowy dodatek na co dzień :)

A teraz, chciałabym zaprezentować Wam prace dziewczyn z Design Teamu.
Po więcej szczegółów zapraszam na ich blogi :)

Ankan



Guriana


Madzioza


Magda(i)Lena


KOLOROWYptak


Spośród wszystkich nadesłanych prac zostanie wyłoniona ta najpiękniejsza, która otrzyma unikatowy banerek. Ponadto zostanie wylosowana jedna osóbka, która otrzyma bon na zakupy w sklepie scrapki.pl na kwotę 40 zł!


Na Wasze prace czkamy 2 tygodnie - do 3 października do godz. 23.59
Życzymy Wam udanej zabawy i wielu pomysłów :)

Prosimy o wklejanie linka bezpośrednio do posta zawierającego wyzwaniową pracę.

Pozdrawiamy serdecznie :*


8 comments:

  1. Piękne prace! Nie mogłam się oprzeć temu wyzwaniu:)

    ReplyDelete
  2. Moja praca nie będzie tak piękna i szałowa, jak prace Zespołu oraz jak już zgłoszone breloczki, ale zachciało mi się podłubać, więc jak już zrobiłam to pewnie jutro wstawię ;-) Zabawa fajna :)

    ReplyDelete
  3. Coś ty Twój breloczek jest przepiękny jak i prace całego zespołu, Gosi i Ayeedy ! Mi breloczek wyszedł dziwnie, ale w końcu trening czyni mistrza!;)

    ReplyDelete
  4. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. uff... udało mi się na czas :) Piękne te Wasze breloczki, mój taki skromny... Ale niech tam ;)

    ReplyDelete
  6. Kolorowy Ptaku, dziękuję za to wyzwanie i mobilizację do jego wykonania. Niezależnie od tego, czy innym brelok się spodoba, jestem szczęśliwa, że go teraz posiadam, bo nie mógłby być bardziej "mój" :)

    ReplyDelete