Monday 20 February 2012

Wyzwanie # 25 - kwiaty

Witajcie!

wciąż trwa wyzwanie Magdy(i)Leny z motywem tarczy zegara.
Ale skoro wybił dzisiaj dwudziesty dzień miesiąca, to czas na podanie kolejnego tematu wyzwania :)

Przez jakiś czas narzekałam, że nie ma u nas prawdziwej zimy, a jak już przyszła to zapragnęłam poczuć wiosnę, dlatego też motywem przewodnim dzisiejszego wyzwania są kwiaty :)

Należy wykonać dowolną pracę scrapkową, może to być np. notes, kartka, LO .... cokolwiek dusza zapragnie! Jedynym wymogiem jest użycie minimum trzech kwiatów, które zostały wcześniej przez Was własnoręcznie wykonane. 

Dopuszczam możliwość użycia różnych przydasi, np. dziurkaczy. Z tym, że należy stworzyć z takowego wyciętego elementu, np. przestrzenny kwiatek.
To oczywiście tylko przykład. Jeśli macie jakieś wątpliwości co do wytycznych, to pytajcie w komentarzach. Na wszystkie pytania na pewno odpowiem :)

A teraz, Moi Drodzy, zapraszam do zapoznania się z pracami całego naszego zespołu
z głównodowodzącą Tusią na czele, która wykonała przepiękna ramkę z Różą.



Zrobione przeze mnie są: dwa duże kwiaty po lewej stronie ramki i jedna różowa mała różyczka. Technika - wycięte dziurkaczem płatki, zmolestowane zakończonym kulką urządzeniem firmy McGill później uformowane i posklejane w całość

Martyna, zrobiła niesamowitego taga

i zbliżenie na cudowne kwiatuchy z gazety, malowane akwarelami



Guriana wykonała fantastyczne płócienne (zapewne mięciutkie) róże, które tworzą przepiękny kontrast 
z metalowymi dodatkami naszyjnika. 



Magda(i)Lena, nie od dziś znana jako miłośniczka kwiatowych kompozycji, 
wyczarowała boski ogród na pudełku 



kwiatki zrobione z papieru czerpanego barwionego glimmerami i distressami. 
Część z wykrojników TH, kilka wycinanych ręcznie.


Ankan  wykonała kwiaty używając okrągłego dziurkacza i maszynowych przeszyć



ja, pokusiłam się o zrobienie kwiatków z materiału ;)

Na Wasze prace czekamy przez kolejne dwa tygodnie. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, wybierzemy tą najpiękniejszą, a jej autor/ka otrzyma od nas unikatowy banerek. W wyniku losowania zostanie także wyłoniona osoba, która otrzyma bon na zakupy w sklepie scrapki.pl


Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam twórczej zabawy!

pozdrawiam ciepło,
KOLOROWYptak








9 comments:

  1. czy ilość zgłaszanych prac jest ograniczona?

    ReplyDelete
  2. tak, można zgłosić jedną pracę.
    w razie jakiś wątpliwości zapraszam także do zapoznania się z regulaminem wyzwań w górnej zakładce

    ReplyDelete
  3. Ale fajnie trafiłam, właśnie niedawno skończyłam kartkę z takimi kwiatkami :)

    ReplyDelete
  4. szalone dziewczyny ;)
    propozycje nie do pobicia!
    kwiaty cudne...

    ReplyDelete
  5. Dziewczyny, ale cuda stworzyłyście!!!

    ReplyDelete
  6. jestem i ja. Ale cudne kwiatuchy stworzyłyście!!!

    ReplyDelete
  7. Prace po prostu śliczne - autorki wyzwania bedą miały nie lada problem z wyborem tej najładniejszej (pewnie jak zawsze ;) ) Powodzenia :)

    ReplyDelete
  8. Kolorowy Ptaku, zrozumiałam, że dwutygodniowy termin upływa dziś, i dokładałam wszelkich starań, by się w nim grzecznie "zmieścić" niestety "linkowanie" jest już zamknięte...

    Ponieważ bardzo się starałam załączam tu adres podstrony bloga z moją kwiatową kartką:
    http://omalowaniu.blogspot.com/2012/03/w-poszukiwaniu-sonca.html

    ReplyDelete
  9. No trudno :) Obliczyłam dwa tygodnie od 20 lutego - wypadały 5 marca...
    Karteczkę skończyłam 4, ale w nocy, więc nie mogłam Kwiatów słońca fotografować po ciemku ;)

    p.s.Troszkę nie jest dla mnie jasny termin tego wyzwania, natomiast najważniejsze, że obdarowana się cieszy ;)

    ReplyDelete