Monday 20 June 2011

WYZWANIE #2 - altared art - OKŁADKA



Witam serdecznie...
dzisiaj wyzwanie z altared art...a alterujemy okładkę od książki...
jedyną wytyczną jest użycie samej okładki...
to znaczy : pozbywamy się środka i ozdabiamy wierzch i środek...

i tak można jej użyć jako okładki do notesu:






jako ramki ze szczególnie ważnym wspomnieniem:





jako okładki do przepiśnika:





jako kartki z życzeniami lub przesłaniem:








pełna dowolność:)
liczę na Waszą kreatywność:)

Termin nadsyłania prac upływa 28 czerwca o godz. 23.59
Ogłoszenie wyników na blogu 03 lipca


W drodze głosowania zespół projektowy bloga wybierze jedną, najlepszą pracę, która otrzyma bannerek do umieszczenia na blogu autorki (autora). Spośród wszystkich zgłoszonych prac zostanie wylosowana jedna osóbka, która otrzyma bon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl.

Wszystkie zasady wyzwań opisane są w zakładce : Regulamin wyzwań

POWODZENIA:))

Prosimy o wklejanie linku bezpośrednio do posta z pracą.


12 comments:

  1. Dziewczyny stworzyłyście prawdziwe dzieła sztuki! Przepiękne prace!

    ReplyDelete
  2. Ależ dawka inspiracji!! Piękne prace dziewczyny!!!

    ReplyDelete
  3. Oszałamiające prace!!!! Chciałabym mieć więcej czasu, żeby zmierzyć się z Waszym wyzwaniem... Podziwiam Waszą kreatywność.

    ReplyDelete
  4. Ech, ciężko mi było wybebeszyć książkę, w dodatku z twardą oprawą, ale po obejrzeniu Waszych prac tak mnie łapki świerzbiły... coś tam już się święci:-)...

    ReplyDelete
  5. Moja okładka na wiersz:
    http://manualnik.blogspot.com/2011/06/tomik-jednego-wiersza-i-zagadka.html

    ReplyDelete
  6. Moja okładka - ramka ----> http://ja-majka.blogspot.com/2011/06/bya-sobie.html

    Dziękuję bardzo za to wyzwanie, twórcze, inspirujące, bardzo mi się podobało!

    ReplyDelete
  7. Świetne prace, naprawdę robią wrażenie, najbardziej chyba podoba mi się pierwsza - ale chyba nie zdobędę się na książkową dekonstrukcję...

    ReplyDelete
  8. Dziewczyny,
    przede wszystkim dzięki wielkie za to wyzwanie. dzięki Wam odkryłam calkiem nowy świat - a moje zdjęcia dostały nowy domek:)
    Nie wiem, czy dobrze podlinkowałam moją pracę, więc na wszelki:
    http://mprettythings.blogspot.com/2011/06/jak-zawsze-na-ostatnia-chwile-czyli.html

    pozdrawiam,Michaśka

    ReplyDelete