Wednesday 15 June 2011

Zabawa w liftowanie - piąta edycja

Witamy serdecznie w nowym miejscu :) Dziś rusza piąta edycja zabawy w liftowanie DT scrapki.pl W tym miesiącu liftujemy niesamowity scrap Finnabair. Bez zbędnych zapowiedzi - oto on.

Gent

A tak zliftował layout Finn nasz zespół:

Anai



Betik






Encza




Mirabeel






Tusia




Zielonooka




To dopiero nazywa się różnorodne podejście do pierwowzoru, prawda? :)

Jeśli macie ochotę zliftować scrap Finn, a przy tym wygrać bon na 50 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl, pobawcie się z nami :) 



Co trzeba zrobić? Przygotować lift scrapa Finn. Opublikować go na swoim blogu, linkując do tego posta, po czym na samym dole wstawić link bezpośrednio do swojego posta z pracą (inlinkz.com). Czas na wykonanie pracy jest do końca miesiąca. Wyniki głosowania zespołu zostaną ogłoszone tu, 5ego lipca :)

Zapraszam na blogi zespołu - AnaiBetikEnczyMirabeel, Tusi Zielonookiej po szczegóły ich prac.

Czekamy na Wasze prace :)
DT scrapki.pl


15 comments:

  1. Dziewczyny - jestem na kolanach!!!! Absolutnie oszałamiające lifty!!! Brawo, brawo, brawo!

    ReplyDelete
  2. Wspaniałe prace!!!
    Finn - inspirujesz wszystkich, jesteś niesamowita!!!

    ReplyDelete
  3. Cudownosci! Nie moglam sie oprzec i mam juz wybrane papiery i zdjecie, teraz dluzsza chwila i bede mogla partycypowac :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Scrap Finn naprawde niesamowity i bylo dla mnie wielka przyjemnoscia podziwiac go i stworzyc wlasna interpretacje ,pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. So beautiful DT layouts
    hugs Pia from Denmark

    ReplyDelete
  7. Mój pierwszy LIFT! Ehh a drugi scrap w życiu i tym razem jestem z siebie dumna a coo!

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjny layout! Lifty DT godne podziwu!

    ReplyDelete
  9. nie mogłam się oprzeć:)

    ReplyDelete
  10. I ja po prostu MUSIAŁAM :) A prace DT i lifty są niesamowite!!!

    ReplyDelete
  11. no musiałam po prostu... ideał nie do osiągnięcia, ale zabawa super :-)

    ReplyDelete
  12. Ja za milion lat bym nie zrobiła takiego cuda jak Finnabair, ale dzięki Wam, Dziewczyny, nie tylko odkrywam całkiem nowe twórcze swiaty, ale i dostaję od życia cudowną okazję zaprzyjaźnienia się z moją własną historią.
    Dzięki,Kochane:)

    ReplyDelete
  13. fantastyczne wyzwanie, świetne prace!!!
    postanowiłam zmierzyć się i ja z tym wyzwaniem, lekko opóźniona, podaję link do mojej interpretacji :)))

    http://berisart.blogspot.com/2011/07/rojber-scrap.html

    ReplyDelete