Friday 10 June 2011

WYZWANIE#1 - TAG AUTOPREZENTACJA 10-18 czerwca

Witajcie Kochani!
Jest mi ogromnie miło poinformować, że z dniem dzisiejszym rusza blog wyzwaniowy scrapki.pl!

A wszystko to za sprawą znanej nam wszystkim Tusi! To ona zaprosiła nas do tego projektu, który w swoim założeniu ma być miejscem skupiającym wiele kreatywnych osóbek. Chciałybyśmy, aby ten blog stanowił dla Was bezdenną studnię inspiracji, wyzwolił wszechogarniającą kreatywność i był źródłem naprawdę dobrej zabawy!

W związku z tym, że jest to pierwsze wyzwanie, chciałybyśmy zaprezentować Wam to co gra nam w duszy, to w jaki sposób postrzegamy swoją twórczość, co lubimy czy też wręcz od czego jesteśmy uzależnione ;)

Dlatego też tematem PIERWSZEGO WYZWANIA jest TAG – AUTOPREZENTACJA

Całość wytycznych została zawarta w dwóch powyższych słowach - proponuję abyście zrobili taga, w którym przedstawicie nam siebie, swoją twórczość, to z czym się utożsamiacie.

Termin nadsyłania prac upływa 18 czerwca o godz. 23.59.
Wyniki zostaną ogłoszone na blogu 23 czerwca

W drodze głosowania zespół projektowy bloga wybierze jedną, najlepszą pracę, która otrzyma bannerek do umieszczenia na blogu autorki (autora). Spośród wszystkich zgłoszonych prac zostanie wylosowana jedna osóbka, która otrzyma bon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl.


WAŻNA INFORMACJA! Nie ma wymogu korzystania z materiałów kupionych w sklepie scrapki.

Po więcej szczegółowych informacji zapraszam do górnej zakładki "REGULAMIN WYZWAŃ"

Poniżej, mam przyjemność przedstawić Wam pierwsze prace design teamu scrapki.pl
Więcej szczegółowych zdjęć i informacji, m.in. z jakich produktów skorzystałyśmy znajdziecie na blogach naszych projektantek.

















Zapraszam serdecznie do zmierzenie się z tym wyzwaniem! Poznajmy się lepiej :)
KOLOROWYptak

Do każdego wyzwania możecie zgłosić tylko jedną pracę za pomocą inlinkza.



20 comments:

  1. Wow!!! Wspaniałe prace dziewczyny!!!!:))

    ReplyDelete
  2. Piękne prace! Fantastyczny temat! Gratulacje dziewczyny!

    ReplyDelete
  3. Świetnie! Bardzo przyjemne zadanko! I wreszcie sklep ogłasza wyzwania z nagrodami bez konieczności wykorzystania materiałów w nim kupionych!
    Bardzo fajnie!
    Pozdrawiam, Makola:P

    ReplyDelete
  4. ale się cieszę, że powstał taki blog! rewelacja:)

    ReplyDelete
  5. Wspaniałe prace!!!! :) Już obmyślam, jak powinien wyglądać mój tag... :))

    ReplyDelete
  6. Gratuluję i jednocześnie cieszę się z nowego wyzwaniowego bloga.

    ReplyDelete
  7. Ach, zapomniałam dodać, ze Wasze tagi są przepiękne. Trudno będzie Wam dorównać. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Prace są rewelacyjne :) no to czas się zabrać do pracy :)

    ReplyDelete
  9. brawo moje drogie! piękne prace stworzyłyście, a temat pierwszego wyzwania jest strzałem w 10 :) aż sama nabrałam na takiego taga ochoty :)

    ReplyDelete
  10. fantastyczne prace dziewczyny i bosssski pomysł z tym tematem!

    ReplyDelete
  11. Naoglądałam się Waszych tagów i wyzwanie nie chciało mi wyjść z głowy... efekt? Jutro będą fotki:-) Dla mnie to rekord szybkości:-)

    ReplyDelete
  12. cieszę się, że podobają się Wam nasze prace i sam pomysł wyzwania! z niecierpliwością czekam na Wasze prace :)

    ReplyDelete
  13. Dawka wspaniałej inspiracji!! gratuluję Wam nowego miejsca wyzwań i świetnych prac!

    ReplyDelete
  14. Oooch, przepiękne tagi, moooocno inspirujące!! Pozdrawaim ciepło, dziewczyny!

    ReplyDelete
  15. Świetne prace!!!! Hura, udało mi się, jestem pierwsza ze swoją odpowiedzią!!!

    ReplyDelete
  16. Cudne prace dziewczyny!
    Nie jestem pewna czy praca może być przygoowana na więcej niż jedno wyzwanie :/
    Gdyby się okazało, że nie proszę nie brać mojego taga pod uwagę ;)

    ReplyDelete
  17. ale piękne te Wasze tagi:)

    ReplyDelete
  18. Moje Drogie! Dziękuję Wam za udział w wyzwaniu :* oszołomiła mnie ilość zgłoszonych prac i nie wiem jak poradzimy sobie z wyborem tej naj... :( wszystkie tagi są po prostu piękne! cieszę się, że zdecydowałyście się pokazać nam kawałek siebie :)

    ReplyDelete