Thursday 20 October 2011

Wyzwanie #14 - Przez dziurkę od klucza

Dzień dobry!

Zapraszam Was na kolejne wyzwanie. W poprzednim wyzwaniu Ankan zaproponowała zabawę formą (to wyzwanie jeszcze trwa - szczegóły w TYM poście), więc dla odmiany ja zaproponuję Wam interpretację tematu pozostawiając Wam wybór formy. Dzisiejsze zadanie polega na stworzeniu dowolnej pracy scrapkowej zawierającej motyw dziurki od klucza. Chciałabym, żebyśmy zinterpretowali temat "Przez dziurkę od klucza".

A zatem wytyczne są proste:

1. tworzymy dowolną pracę scrapkową obowiązkowo umieszczając w niej motyw dziurki od klucza (może być to odbitka stempla, element wycięty z papieru lub innego tworzywa, gotowa ozdoba scrapbookingowa lub po prostu prawdziwy szyld do drzwi lub mebli),

2. jeżeli macie ochotę, to pokażcie lub napiszcie, co kojarzy się Wam z tematem bieżącego wyzwania, choć ten element nie jest obowiązkowy.

Zobaczcie, w jaki wspaniały sposób poradziły sobie z tym zadaniem dziewczyny z DT!

Guriana wykonała stojącą ramkę wykorzystując starą kasetę fotograficzną


Ankan  przygotowała niesamowicie inspirujacą kartkę




Kolorowy Ptak chowa swoje tajemnice w sekretniku



A ja, Magda(i)Lena, zrobiłam obrazek wykorzystując bardzo stary szyld do drzwi z domu mojego dzieciństwa


Więcej szczegółów możecie zobaczyć na blogach projektantek.


W drodze głosowania DT bloga wybierze jedną, najlepszą pracę, która otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.
Ponadto spośród wszystkich zgłoszonych prac zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma bon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl


Wyzwanie trwa do 2 listopada do północy. Zapraszam do wspólnej zabawy! Miłego scrapowania!

Magda

8 comments:

  1. Świetne prace, dziewczyny! Dziękuję!

    ReplyDelete
  2. Dech po prostu zapiera... Każda jedna praca. Ciężko się będzie równać z takimi smaczkami:-)

    ReplyDelete
  3. kolejne rewelacyjne wyzwanie! jaka szkoda, że się ostatnio nie wyrabiam :(

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieję, że sprostałam temu wyzwaniu :)
    Wszystkie zaprezentowane prace bardzo mi się podobają, najbardziej jednak urzekła mnie wystrzałowa i bardzo pomysłowa książeczka Konstancji z blogu Retro Drobiazgi!

    ReplyDelete
  6. Jestem pod wrazeniem Waszych prac, niesmialo dolaczam swoj layout :)

    ReplyDelete
  7. przepiękne prace!!! i jak tu wybrać tylko jedną? ;(

    ReplyDelete