Tuesday 31 July 2012

wyzwanie #40 - muzycznie

Witajcie :)

Dla wielu z Was, jak i nie dla większości ;) muzyka stanowi nieodłączny element codzienności. Dlatego też chciałabym zaproponować Wam temat muzyczny. 
Należy wykonać dowolną pracę, której inspiracją będzie piosenka. Obowiązkowym elementem jest umieszczenie w swojej pracy, fragmentu lub całości tekstu piosenki

Mimo dowolności formy, każdą z nas dopadła potrzeba wpisu do żurnala.
Inspiracji szukałyśmy u różnych wykonawców.

Martyna, sięgnęła po utwór Marka Langena


Guriana, inspirację odnalazła w piosence Stinga



Czekoczyna, odnalazła siebie w utworze Maroon5 





a ja, Kolorowy Ptak, nie mogłam się oprzeć Pink Floyd`om


Na Wasze prace czekamy przez kolejne dwa tygodnie. Spośród wszystkich zgłoszonych prac, wybierzemy tą najpiękniejszą, a jej autor/ka otrzyma od nas unikatowy banerek. W wyniku losowania zostanie także wyłoniona osoba, która otrzyma bon na zakupy w sklepie scrapki.pl


Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace!


Prosimy o wklejanie linków bezpośrednio do posta z pracą.

pozdrawiam ciepło,
KOLOROWYptak

9 comments:

  1. A czy mógłby być utwór klasyczny, np. Chopina? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście, że tak :)
      nie ma żadnych ograniczeń, co do rodzaju muzyki

      Delete
  2. Zrobiłam! Tylko jeszcze muszę obfocić - w sobotę jeszcze mogę dorzucić??

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne :) wyzwanie kończy się w poniedziałek o północy

      Delete
  3. Dołączyłam do zabawy i ja.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete