Thursday 17 May 2012

Podsumowanie wyzwania#31 - dodaj sobie skrzydeł

Cieszę się, że wyzwanie przypadło Wam do gustu. Powstało wiele pięknych tabliczek, które - mam nadzieję - doskonale pełnić będą swoją funkcję. Wielką przyjemność sprawiło mi oglądanie Waszych prac ale i również czytanie samych cytatów. Muszę przyznać, że było to bardzo ciekawe doświadczenie - dziękuję :)

Jedną z prac, która szczególnie chwyciła nas za serce była...


...ta tabliczka wykonana w formie obrazka. Kasiu - otrzymujesz od nas bannerek z wyróżnieniem.



Na zakupy tym razem wybierze się natomiast osoba występująca pod nickiem pasjerenaty. Gratuluję !!!



W sprawie odbioru kuponu prosimy o info n adres patrycja@scrapki.pl

ankan


13 comments:

  1. Serdeczne gratulacje!!! Tak coś czułam, że ta piękna praca wygra:))

    ReplyDelete
  2. Piękna praca - podziwiam i zachwycam się.

    ReplyDelete
  3. pracę już podziwiałam na blogu Kasi :) gratulacje!

    ReplyDelete
  4. Gratulacje dla szczęściar! :) Prace naprawdę były przepiękne!

    ReplyDelete
  5. Przepiękna. I poruszająca. gratulacje :)

    ReplyDelete
  6. o, to był jeden z moich faworytów, gratulacje!

    ReplyDelete
  7. Gratuluję! Cudowna praca:)

    ReplyDelete
  8. :) :) :) Serdecznie dziękuję!

    ReplyDelete
  9. gratuluje ,praca rewelacyjna:)

    ReplyDelete
  10. Znakomita praca, gratulacje

    ReplyDelete
  11. gratuluję serdecznie :) podziwiałam już wcześniej na blogu i zakochałam się!

    ReplyDelete