Sunday 27 May 2012

Podsumowanie wyzwania#32 - alterujemy podkładki pod szklanki

Witam!

Po raz kolejny zaskoczyłyście mnie różnorodnością Waszych niesamowitych prac! Mała powierzchnia podkładki dała Wam wielkie pole do popisu :)

Po burzliwych naradach wyłoniłyśmy zwycięską pracę. Oto i ona:


Agnieszko gratulujemy serdecznie! Oto banerek dla Ciebie:


Spośród wszystkich zgłoszonych prac został wylosowany kupon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl


Ela17 zapraszamy na zakupy :)

W sprawie realizacji bonu prosimy o kontakt na maila: patrycja@scrapki.pl
Dzięki za udział w wyzwaniu i zapraszamy do dalszych twórczych zmagań!

6 comments:

  1. Elu gratulacje :) ty to masz farta :)))

    ReplyDelete
  2. Tak wiem a szczególlnie na tym blogu,moje gratulacje dla zwyciężczyni super pomysł

    ReplyDelete
  3. Gratuluję dziewczyny. Eli fart polega na tym, że ona nie czeka na mannę z nieba, tylko działa. Tworzy prace na wyzwania, próbuje, stara się, walczy. Brawo Elu.

    Ja tak strasznie chciałamw ziąć udział w tym wyzwaniu. Przygotowałam materiały nawet, ale nie zdążyłam.... sporo spraw się skumulowało w ostatnich tygodniach u nas.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie i czekam na kolejne wyzwanie :)

    ReplyDelete
  4. Piękne prace a wygrana - majstersztyk!

    ReplyDelete